کد خبر: 81566

نکو را نسوزانید!

به اندازه قلعه‌نویی به او زمان بدهید 

آبی‌ها منابع مالی محدودی دارند و خیلی از نفرات مدنظر نکونام با تیم‌های دیگری قرارداد امضا کرده‌اند. چاره چیست؟

«فرهیختگان»: اگر حق انتخاب با جواد نکونام بود، او تغییرات قابل توجهی در استقلال به وجود می‌آورد. دست این مربی اما برای رقم زدن تغییرات در این باشگاه تا حدود زیادی بسته است. چرا که آبی‌ها منابع مالی محدودی دارند و همین حالا خیلی از نفرات مدنظر این مربی با تیم‌های دیگری قرارداد امضا کرده‌اند. استقلال زمان زیادی را هم در فصل نقل و انتقالات از دست داده است. این سخت‌ترین فصل مربیگری جواد نکونام به شمار می‌رود و آبی‌ها باید مراقب سرمربی‌شان باشند. آن‌ها نباید اجازه بدهند شرایط باشگاه، این مربی را به بن‌بست بکشاند. 

تلاش برای مهیا کردن شرایط کاری ایده‌آل جواد در استقلال، تنها وظیفه مدیران و بازیکنان این باشگاه نیست. هواداران استقلال نیز باید صبر زیادی برای نتیجه دادن این پروژه به خرج بدهند. شاید نتایج جواد و تیم‌اش در این فصل فوق‌العاده نباشد اما تردیدی وجود ندارد که نکو در درازمدت، مرد درستی برای پیش بردن پروژه استقلال به شمار می‌رود. او قبلا توانایی‌هایش را در قامت یک سرمربی نشان داده و باید فضای لازم را داشته باشد تا در آرامش، ایده‌هایش را در استقلال پیاده کند. 

موفق‌ترین مربی استقلال در همه ادوار لیگ برتر کیست؟ امیر قلعه‌نویی. مردی که در اوج جوانی به نیمکت استقلال رسید و سه سال زمان خواست تا این تیم را به بهترین تیم فوتبال ایران تبدیل کند. به نظر می‌رسد همین زمان نیز، باید به نکونام اختصاص داده شود. استقلال در چند سال گذشته از تغییرات مداوم لطمه زیادی خورده و حالا ثبات بیشتر از هر چیزی، یک داروی موثر برای دردهای پرشمار این تیم خواهد بود. 

 

مرتبط ها